Warning: date_default_timezone_get(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /var/www/vhosts/frogmailing.nl/httpdocs/system/core/Kohana.php on line 116
Hoe voeg ik plaatjes toe aan een mailing? - Knowledge Base Frog Mailing

Knowledge Base

Antwoorden en oplossingen

Hoe voeg ik plaatjes toe aan een mailing?

Screenshot Afbeelding invoegen Figuur 1

Om een afbeelding toe te voegen aan een nieuwsbrief maakt u gebruik van de Afbeelding invoegen knop in het WYSIWYG bewerkingsvak.

Het WYSIWYG bewerkingsvak vindt u terug onder Stap 2 van het opstellen van een nieuwsbrief. In figuur 1 ziet u hoe de knop Afbeelding invoegen eruit ziet. Zodra u op deze knop klikt krijgt u het scherm dat te zien is in figuur 2.

Screenshot Afbeelding scherm Figuur 2

In dit scherm kunt u de URL van een afbeelding opgegeven, de afmetingen van de afbeelding wijzigen, een kader om de afbeelding instellen, marges rondom de afbeelding opgeven en uitlijning van de afbeelding kiezen. In plaats van het invullen van een URL voor de afbeelding kunt u ook op de knop Bladeren op server klikken. Er zal dan een scherm verschijnen waarmee u een afbeelding kunt selecteren die op de server staat (zie figuur 3).

Screenshot Afbeelding upload Figuur 3

In het scherm dat wordt weergegeven in figuur 3 kunt u een afbeelding selecteren die al op de server beschikbaar is. Daarnaast kunt u ook door middel van de knop Browse een afbeelding vanaf uw eigen PC uploaden naar de server zodat deze beschikbaar wordt. Klik na het selecteren van een afbeelding op uw eigen PC op de knop Upload om de afbeelding te versturen naar de server.

Terug naar knowledge base

Kunt u geen antwoord op uw vraag vinden? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de support afdeling. Wij zullen zo spoedig mogelijk een antwoord op uw vraag proberen te geven.